ZAXARi Club

Οι χρήστες στο twitter

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος themiss

  • 2
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: Οι χρήστες στο twitter
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 03:27:15 μμ »
Τιμή μας και καμάρι μας να είμαστε και γραφικοί και Ελληνάρες και ό,τι άλλο θέλουμε να είμαστε στην τελική. Όταν όμως περνάμε την γραφικότητά μας και στα Social Media, η κατάσταση αρχίζει να γίνεται τραγελαφική και κουβαλάει στις σελίδες τους όση περισσότερη γραφικότητα μπορεί να ξεζουμίσει από τον Έλληνα.

Τώρα θα πεις, ποιος είσαι εσύ που θα μου πείς πώς να φέρομαι στα Social Media μου και θα έχεις και δίκιο. Οι παρακάτω παρατηρήσεις αποτελούν μια απλή αποτύπωση της γραφικότητας που διακρίνει πολλούς από εμάς αν ταυτιστείς με κάποιες από τις παραγράφους, ίσως αποφασίσεις κι εσύ να κάνεις κάτι για να βελτιώσεις τη δημόσια online εικόνα σου.

Είμαστε αρνητικοί σε κάθε εξέλιξη

Πιο συντηρητικός πεθαίνεις με δυο λόγια. Φτιάχνουν καινούριο chat εκεί στο Silicon Valley; Ψάχνουμε αμέσως τρόπο να κρατήσουμε το παλιό. Μέχρι και group φτιάχνουμε για “όσους δεν γουστάρουν το νέο chat και θέλουν το παλιό (δουλεύει 100%)”. Αλλάζει κάτι στο layout της σελίδας; Το δαιμονοποιούμε κατευθείαν και το κράζουμε στα status μας. Αλήθεια, δεν έχω δει ούτε ένα status που να λέει “Αχ πόσο ωραίο είναι το καινούριο chat”. Αν το δούλευε Έλληνας το internet, θα μιλάγαμε ακόμα στο mIRC.

Ανεβάζουμε online το οπαδιλίκι μας

Με το που κάνει μια γκέλα ο Ολυμπιακός ή τελειώνει ένα ντέρμπι, γινόμαστε όλοι διευθυντές αθλητικών εφημερίδων και ψάχνουμε την καλύτερη εκείνη πρωτοσελιδάτη ατάκα που θα κάνει τους φίλους μας, που υποστηρίζουν αντίπαλη ομάδα, να λουφάξουν. Αλλά δεν είναι ανάγκη. Μετά από καθε ντέρμπι συμπεριφερόμαστε όπως στο σχολείο. Αν έχουμε ρίξει 3, σκάμε μύτη με φανέλα, φωνάζουμε και κάνουμε χαβαλέ. Αν πάλι τα έχουμε αρπάξει, κάνουμε 2-3 μέρες να εμφανιστούμε και το ρίχνουμε στην πλάκα.

Το παίζουμε γκόμενοι και γκόμενες

Δεν λέω, έχω ακούσει κι εγώ για πάρα πολλά ζευγάρια που έχουν γνωριστεί μέσω Facebook και είναι ιδιαιτέρως ευτυχισμένα. Τι είναι όμως αυτές οι γελοίες φωτογραφίες με το ζουμ στους κοιλιακούς, τα γυαλιά ηλίου και το ύφος “εντάξει μωρέ, εδώ πέρα, έχω όποια γκόμενα γουστάρω, έλα κι εσύ να τα πούμε”. Συνιστούμε λίγη ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση γιατί εκεί που στα Social Media τελειώνει και αρχίζει η ζωή, ο κόσμος γελάει με κάτι τέτοια.

Ψωνιζόμαστε χωρίς φόβο και πάθος

Κάμπριο αυτοκίνητα, καινούρια φορέματα, καλογυαλισμένα παπούτσια και δίλιτρες Grey Goose μέσα σε σαμπανιέρες. Κάτι τέτοια βλέπουν οι Ευρωπαίοι και μας κράζουν και όχι άδικα. Το να περνάς καλά και να χαίρεσαι τα όσα λεφτά έχεις, είναι δικαίωμα (μη σου πω υποχρέωσή) σου. Το να διατυμπανίζεις όμως ότι αγόρασες το κανούριο μοντέλο της Mercedes για να πηγαίνεις βόλτες το Λιτσάκι, ειλικρινά είναι μια πληροφορία που πρέπει είτε να την κρατήσεις για την πάρτη σου, είτε να την κολλήσεις με post-it πάνω στην ταμπέλα “Είμαι ψώνιο και μ' αρέσει” που κουβαλάς στο κουτελό σου.

Αποθεώνουμε κάτι δεύτερα μοντέλα

Αυτό πάλι; Που έχει κάνει 3 και 4 προφίλ η κάθε μοντέλα που την μάθαμε μόνο μέσω της Espresso; Ξέρεις, η ίδια που ανεβάζει σε album με τίτλο “press” τα δημοσιεύματα που γράφουν για εκείνη και φροντίζει να κρατάει ξαναμμένους τους online φίλους της με μερικές hot φωτογραφήσεις. Μέχρι και σε διαπραγμάτευση για αμοιβές και εμφανίσεις πουλάνε το χαρτί “έχω τόσους χιλιάδες φίλους στα Social Media”. Το κακό δεν είναι να τις έχεις αυτές φίλες σου. Κακό είναι που τις πραγματικές Ελληνίδες μοντέλα, τραγουδίστριες κλπ τις πετυχαίνεις πια στην τέταρτη και την πέμπτη δεκάδα αναζητήσεων στο Google.

Κάνουμε τους πιο grande επικήδειους

Είμαστε ευαίσθητος λαός, δεν λέω. Αλλά το πρώτο μας μέλημα όταν πεθάνει κάποιος είναι να αφιερώσουμε ένα τραγούδι στη μνήμη του, να δηλώσουμε κι εμείς πόσο τον αγαπούσαμε (ακόμα κι αν η γνωριμία μας περιοριζόταν με εκείνον στην τηλεόραση και εμάς στον καναπέ του σαλονιού), αλλά και να δημιουργούμε group RIP στη μνήμη του. Λες και αυτός που θα χύσει τα περισσότερα δάκρυα, κερδίζει κάποιο βραβείο.

Δηλώνουμε περήφανοι για τα μεθύσια μας

Αλήθεια τώρα. Δεν είναι μαγκιά να έχει πάει 6 το πρωί και να γράφεις στο status σου “pwpw eimai liwmaaaaaaaaaaa”. Κι άλλοι είναι λιώμα. Κι άλλοι πέρασαν καλά. Απλά ο Έλληνας έχει μια ιδιότυπη επιθυμία να γνωστοποιήσει σε όλους πόσο καλά περάσε, πόσα ποτά ήπιε και τι τρελό hangover θα έχει αύριο το πρωί. Είναι ιδιαιτέρως θλιβερή η εικόνα ενός 35άρη του οποίου οι ανανεώσεις στα Social Media γίνονται αποκλειστικά και μόνο από το πρώτο τραπέζι του Ρέμου ή από τα Everest μετά από μια βραδιά στο Villa Mercedes.

Τρελαινόμαστε να ανεβάζουμε φωτογραφίες και βίντεο

Αφού όταν ζούμε κάτι ωραίο, πρώτα κοιτάμε να το ανεβάσουμε στα Social Media και μετά παρακολουθούμε τι συμβαίνει τριγύρω. Αναρωτιέμαι πόσο ευχαριστιέται κάποιος ένα κομμάτι σε μια συναυλία όταν έχει το χέρι του σταθερό για να βγάλει βίντεο να το ανεβάσει την άλλη μέρα. Και φυσικά αυτές οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι όσο πιο προκλητικά γίνεται για να φανούμε όσο πιο μάγκες, τυχεροί και γαμάτοι γίνεται.

Κάνουμε φίλους απλά για να τσεκάρουμε

Είτε γιατί είναι γνωστοί γνωστών εκείνης της γκόμενας που μας αρέσει, είτε γιατί είναι φίλοι της πρώην μας είτε απλά γιατί γουστάρουμε να κουτσομπολεύουμε τον κόσμο. Από τη γελοία φωτογραφία που έβαλε εκείνος ο συμμαθητής από το Λύκειο, μέχρι την ανακοίνωση ότι η Βούλα χώρισε τον Τάκη και ότι ο Φίλιππος έκανε check-in στο Waffle House και tagαρε μαζί του και την Σοφία, άρα κάτι παίζει μεταξύ τους. Τι σε νοιάζει ρε φίλε; Και να σε νοιάζει δηλαδή, μην τρως το μυαλό σου με αυτά, γιατί αν σε νοιάζει πραγματικά, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κάψεις.

Αποσυνδεδεμένος NuNu

  • 5
  • Thanked: 4 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: Οι χρήστες στο twitter
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 03, 2016, 03:57:50 μμ »
Έχει γίνει πολύ συζήτηση για αυτά τα μέσα και για τη χρήση τους. Οι βασικές κατηγορίες χρηστών είναι δυο, όσοι είναι επαγγελματίες και κερδίζουν χρήματα από αυτά και όσοι δεν είναι οπότε περνάνε απλά την ώρα τους.

Σε αυτούς τις δεύτερης κατηγορίας θα βρεις από παραπληγικούς που έχουν μια πραγματική δυσκολία κίνησης άρα και δυσκολία κοινωνικής ένταξης και κοινωνικής ζωής μέχρι αυτούς που έχουν την πλήρη ανικανότητα για δημιουργία κοινωνικής ζωής.

Όσο και να προσπαθεί ένας χρήστης να κρυφτεί πίσω από εικονικά προφίλ, προκλητικές φωτογραφίες αστεία και ατάκες δεν θα μπορέσει ποτέ να καλύψει τα βαθύτερα αίτια αυτής της συμπεριφοράς και αν μπορέσει να το κάνει αυτό θα γίνει μόνο σε ομοίους σε αυτούς που έχουν το ίδιο πρόβλημα και ίδια συμπεριφορά.

Ο παρονομαστής σε όλα αυτά είναι ένας και λέγεται μοναξιά. Η χρήση δεν είναι κακή η κατάχρηση είναι. Ένας χρήστης που δεν κάνει τίποτα άλλο όλη μέρα κάθε μέρα χρειάζεται απεξάρτηση και πρέπει να επισκεφτεί ειδικό.

Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) είχαμε φτιάξει και ένα βίντεο για το φαινόμενο αυτό.