ZAXARi Club

central-shop.eu

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ταρίφας Θεσσαλονίκη

  • 9
  • Thanked: 2 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 02, 2017, 12:16:13 μμ »
Στο σκρουτζ δεν γραφη τιποτα για αυτα γιατι??

Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 02, 2017, 01:05:18 μμ »
Δυστυχώς αποδεικνύεται πως ακόμα και σήμερα, αρκετοί καταστηματάρχες αντιμετωπίζουν το ιντερνετ ερασιτεχνικά, εφήμερα και επιπόλαια.


Να ήταν μόνο αυτά? Ακομα χειρότερα είναι. Τεσπα καλά έκανες και μας ενημέρωσες.

P.S Βαλε και εικονες απο όλα αυτά.











Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 02, 2017, 01:06:05 μμ »
Δυστυχώς αποδεικνύεται πως ακόμα και σήμερα, αρκετοί καταστηματάρχες αντιμετωπίζουν το ιντερνετ ερασιτεχνικά, εφήμερα και επιπόλαια.


Να ήταν μόνο αυτά? Ακομα χειρότερα είναι. Τεσπα καλά έκανες και μας ενημέρωσες.

P.S Βαλε και εικονες απο όλα αυτά.













Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 02, 2017, 01:07:19 μμ »
Στο σκρουτζ δεν γραφη τιποτα για αυτα γιατι??





The following users thanked this post: Ταρίφας Θεσσαλονίκη

Αποσυνδεδεμένος Ταρίφας Θεσσαλονίκη

  • 9
  • Thanked: 2 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 02, 2017, 01:09:35 μμ »


ααααααα καταλβα!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 04, 2017, 02:49:59 μμ »
Το σκρουτζ δημοσίευσε (και ευχαριστώ για αυτό) την αξιολόγηση μου, δεν έχω όμως όπως και κανένας άλλος χρήστης την δυνατότητα να απαντήσω στην τοποθέτηση του καταστήματος. Το μοναδικό που μπορώ να κάνω είναι να βαθμολογήσω την απάντηση του καταστήματος όπως και ήδη έκανα ως κακή..



Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 04, 2017, 03:09:54 μμ »
για τους εξής (με πορτοκαλί γράμματα) λόγους:


Καλημερα σας
Σας ενημερωσαμε ακριβως την επομενη εργασιμη


Η «ενημέρωση» αυτή έγινε ΜΟΝΟ αφού σας κάλεσα εγώ στο τηλέφωνο για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας μου και όχι έπειτα από δική σας πρωτοβουλία ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.


οτι το προιον που βλεπετε μπορει να διατεθει σε λιγες ημερες,(απ οτι γνωριζετε εμεις δεν ειμαστε κατασκευαστες)


Όπως λέτε και εσείς το προϊόν αυτό ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ όμως παρόλο που το γνωρίζατε ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ όπως και οφείλατε.


και με ενημερωσατε οτι θα το σκεφτειτε και θα επικοινωνησετε οπως και κανατε..


Σας κάλεσα και μιλήσαμε ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ (27-6-2017 στις 12:49) και σας ενημέρωσα άμεσα πως δεν με ενδιαφέρει η συναλλαγή αυτή από τη στιγμή που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα του προϊόντος και επιθυμώ να ακυρωθεί άμεσα η παραγγελία όπως και έγινε.






Μας τηλεφωνησε ενας κυριος οτι δεν μπορει να περιμενετε και να ακυρωσουμε την παραγγελια σας οπως και εγινε...



Όχι δεν μπορούμε αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να περιμένουμε όπως δεν θέλουμε να μας λένε για διαθεσιμότητες που δεν υπάρχουν.



Τωρα εαν το προιον αλλαξε τιμη αυτο δεν σας αφορα



1. Είμαι καταναλωτής και με αφορά οποιαδήποτε μεταβολή τιμής.

2. Είναι υποχρέωση μου να ενημερώσω τους υπόλοιπους για την αλλαγή αυτή και τα τεκταινόμενα ώστε να γνωρίζουν και για βγάλουν οι ίδιοι τα συμπεράσματα τους. Αυτή άλλωστε είναι και η ουσία της αξιολόγησης των καταστημάτων.

3. Βρήκατε χρόνο για να αλλάξετε την τιμή του προϊόντος δεν τον βρήκατε όμως για να αλλάξατε και την διαθεσιμότητα του προϊόντος που όπως οι ίδιοι λέτε, θα μπορούσε να διατεθεί σε λίγες μέρες ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΕΣΑ όπως εξακολουθούσε να αναγράφει.




εσεις θα το περνατε οσο εγραφε η παραγγελια σας,




ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ (από την στιγμή που δεν ήταν διαθέσιμο) και ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να πάρουμε ούτε αυτό ούτε και οτιδήποτε άλλο πλέον ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ.




απλα μετανιωσατε που δεν προχωρησατε και το θελατε στην παλια τιμη



1. Η ενημέρωση για τα θέλω μας θα γίνεται από το ίδιο λογισμικό που ενημερώνει και την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας.

2. Αν μετανιώσαμε για κάτι, αυτός είναι ο χρόνος που χάσαμε για μια ψευδή αναγραφή σας σχετικά με την διαθεσιμότητα του προϊόντος ΟΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ.

2. Έπειτα από αυτό τον εμπαιγμό, δεν το θέλαμε/με σε καμιά παλιά η νέα τιμή, γιατί πολύ απλά δεν έχει να κάνει με αυτή αλλά με τις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στον αγοραστή και τον πωλητή. Μια εμπιστοσύνη που χάθηκε προς το κατάστημα σας ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΠΑΦΗ.




μπορουσατε απλα να μας τηλεφωνησετε



1. Να σας τηλεφωνήσουμε ΞΑΝΑ ΕΜΕΙΣ επειδή εσείς ως ιδιοκτήτης και διαχειριστής δεν ενημερώνετε όπως οφείλετε την διαθεσιμότητα των προς πώληση προϊόντων στο κατάστημα σας αλλά το μόνο που κάνετε είναι να αυξάνετε τις τιμές σε αυτά?



και οχι να κανετε κριτικες εις βαρος του καταστηματος ....



1. Οι αρνητικές κριτικές ελέγχονται και επιβεβαιώνονται πριν από τη δημοσίευση τους από το ίδιο το σκρουτζ για τη γνησιότητα τους.

2. Όλες οι κριτικές και οι αρνητικές και οι θετικές, είναι δικαίωμα κάθε καταναλωτή και γίνονται για ενημέρωση των υπολοίπων πελατών για τα καταστήματα αυτά και την συμπεριφορά τους.

3. Αν δεν θέλετε να γίνονται αρνητικές κριτικές (έχετε ήδη 9 από τις 27 συνολικά που σας έχουν κάνει) θα έπρεπε να μαθαίνετε από αυτές και από τα λάθη σας για να γίνεστε καλύτεροι και όχι για να κάνετε υπόδειξης στους πελάτες σας για το τι πρέπει εκείνοι να κάνουν.   



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!

ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ !!!!

Αποσυνδεδεμένος Vlakas

  • 5
  • +7/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 04, 2017, 03:19:27 μμ »




3. Αν δεν θέλετε να γίνονται αρνητικές κριτικές (έχετε ήδη 9 από τις 27 συνολικά που σας έχουν κάνει) θα έπρεπε να μαθαίνετε από αυτές και από τα λάθη σας για να γίνεστε καλύτεροι και όχι για να κάνετε υπόδειξης στους πελάτες σας για το τι πρέπει εκείνοι να κάνουν.   





Και εσύ αφού είδες τόσες αρνητικές κριτικές γιατί έκανες παραγγελία από ένα τέτοιο μαγαζί;

Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 8
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 04, 2017, 03:24:00 μμ »




3. Αν δεν θέλετε να γίνονται αρνητικές κριτικές (έχετε ήδη 9 από τις 27 συνολικά που σας έχουν κάνει) θα έπρεπε να μαθαίνετε από αυτές και από τα λάθη σας για να γίνεστε καλύτεροι και όχι για να κάνετε υπόδειξης στους πελάτες σας για το τι πρέπει εκείνοι να κάνουν.   





Και εσύ αφού είδες τόσες αρνητικές κριτικές γιατί έκανες παραγγελία από ένα τέτοιο μαγαζί;



Μας τηλεφωνησε ενας κυριος οτι δεν μπορει να περιμενετε και να ακυρωσουμε την παραγγελια σας οπως και εγινε...



Δεν έγινε καμιά παραγγελία φίλε μου απο εμένα. Εγω απλά πήρα τηλέφωνο για να δω τι γίνεται με αυτή μόλις είδα στο σκρουτζ τις κριτικές των άλλων πελατών.




The following users thanked this post: Vlakas

Αποσυνδεδεμένος Vlakas

  • 5
  • +7/-0
  • ZAXARi Club
Απ: central-shop.eu
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 04, 2017, 03:26:48 μμ »

Δεν έγινε καμιά παραγγελία φίλε μου απο εμένα. Εγω απλά πήρα τηλέφωνο για να δω τι γίνεται με αυτή μόλις είδα στο σκρουτζ τις κριτικές των άλλων πελατών.



Οκ!