ZAXARi Club

pharmcare.gr

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος themiss

  • 5
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
pharmcare.gr
« στις: Φεβρουάριος 23, 2018, 08:26:07 πμ »
Καλημέρα παιδιά. Έχει κάνει κανένας απο εσάς αγορές απο το pharmcare.gr επειδή θέλω να πάρω κάποια πράγματα για την μάνα μου.
Οι τιμές είναι πιο ακριβές απο τους άλλους αλλά τα έχει μόνο εκεί όλα οσα θέλω για να τα κάνω μια μόνο παραγγελία.
Αξίζει η να πάρω απο αλλού?

Αποσυνδεδεμένος PapN

  • 7
  • Thanked: 1 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 23, 2018, 10:02:45 πμ »
Εγω οχι δεν το ηξερα καν αυτο το μαγαζι.Που το ειδες στο σκρουτζ;

Αποσυνδεδεμένος themiss

  • 5
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 23, 2018, 11:59:59 πμ »
Ναι εκεί το είδα γιατί? Παίζει κάποιο ρόλο?

Αποσυνδεδεμένος spyroslo

  • 22
  • Thanked: 3 times
  • +2/-0
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 23, 2018, 03:12:31 μμ »
Εχει για αυτους που διαβαζουν το φορουμ για αυτο σε ρωταει λογικα.

Αν δεις εδω http://zaxari.info/forum/edo-ola-mas-aforoyn/central-shop-eu/ το σκρουτζ εχει ενα λιγο περιεργο συστημα με τις αξιολογησεις των καταστηματων με αποτελεσμα  να «χανονται» οι σρνητικες που εχουν γινει πριν απο ενα χρονο για τα μαγαζια αυτα.

Για αυτο και εγω και αλλοι χρηστες του φορουμ εχουμε σταματησει εδω και καιρο να το χρησιμοποιουμε για αυτο το λογο.

Αποσυνδεδεμένος themiss

  • 5
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 24, 2018, 11:29:50 πμ »
Δεν ήξερα τίποτα απο αυτά καλά που ρώτησα. Θα ψάχνω απο αλλού και θα προσέχω και για όλα αυτά. Ευχαριστώ παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PapN

  • 7
  • Thanked: 1 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 25, 2018, 11:24:15 πμ »
Για αυτα που σου εγραψε πιο πανω ρωτησα.

Αποσυνδεδεμένος paparouna

  • 7
  • Thanked: 5 times
  • +7/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 15, 2018, 06:58:42 μμ »
Εγω τους ξέρω έχω γράψει κ κριτική στην google.

https://www.google.gr/search?q=pharmcare.gr&ie=utf-8&oe=utf-8&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=_KKqWrCACIiq8wejh5vgBQ






Αποσυνδεδεμένος DRΕDD

  • 10
  • Thanked: 7 times
  • +0/-0
  • ZAXARi Club
Απ: pharmcare.gr
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 15, 2018, 11:47:34 μμ »



Βλέποντας το μήνυμα της paparouna αποφάσισα να γράψω κι εγώ στο νήμα αυτό.


Είχα πρόσφατα μια εμπειρία από το κατάστημα αυτό και έγραψα τις εντυπώσεις μου και την αρνητική αξιολόγηση μου, την οποία το skroutz με ενημέρωσε πως δεν θα τη δημοσιεύσει για τους λόγους που αναφέρονται στην παρακάτω εικόνα.









Ακόμα και αν δεχτώ πως τα ανέγραφε όλα αυτά από πριν στους όρους χρήσης, δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να δεχτώ πως ένα E-SHOP έχει ωράριο εργασίας Δευτέρα εως Παρασκευή: 09:00 - 14:00 και πως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όπως αυτό δεν κάνει επιβεβαίωση, έστω και δεύτερη μέσω email αλλά απαιτεί ΚΑΙ τηλεφωνική επιβεβαίωση για παραγγελίες μικρών ποσών!!


Και δεν φτάνει μόνο αυτό, όπως είδα απαντούν στην κριτική της paparouna πως αυτές τις ώρες λειτουργεί το τηλεφωνικό τους κέντρο, το κατάστημα όμως παραμένει ανοιχτό λες και είμαστε όλοι στην ίδια γειτονιά όπως εκείνη και όχι στην άλλη άκρη της Ελλάδας.


Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

 
Δεν έχουν ιδέα τι είναι, τι πάει να πει και πως λειτουργεί ένα E-SHOP και δυστυχώς από τις άπειρες αγορές που έχω κάνει εδώ και χρόνια, δεν είναι οι μόνοι.


Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του, για εμένα όμως όλο αυτό ήταν αρκετό να μην τους επιλέξω από τότε ποτέ ξανά και να μην το συστήνω σε κανέναν για τις αγορές του.




Η αξιολόγηση που έγραψα και δεν δημοσιεύτηκε στο skroutz:



Αριθμός παραστατικού: 0*******31
Ημ/νία καταχώρησης: 13/02/2018
 
Αξιολόγηση: Αρνητική
Τομείς που δε σου άρεσαν:
 
•   Έλλειψη ενημέρωσης για την εξέλιξη της παραγγελίας
•   Προβληματική επικοινωνία
 
Επιπλέον σχόλια:

Την 11/02 στις 21:50 έκανα την παραγγελία δύο προϊόντων με κωδικό (Κ.Π ****** και Κ.Π ******) βασιζόμενος στις αξιολογήσεις των υπολοίπων χρηστών, παρά τις χαμηλότερες τιμές των ανταγωνιστών.

Αν και δεν το συνηθίζω επέλεξα να κάνω και εγγραφή καθώς ήμουν νέος πελάτης ώστε να μην υπάρξει καμία καθυστέρηση στην παράδοση αυτής και φυσικά επιβεβαίωσα το email μου.

Την επόμενη μέρα κι ενώ θεωρώ πως έχει ήδη δρομολογηθεί η αποστολή της παραγγελίας μου, βρίσκω μια κλήση και ένα sms στο τηλέφωνο μου από το κατάστημα που με ενημέρωνε πως πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους και τηλεφωνικά για την επιβεβαίωση της!

Αν και αυτό το γεγονός από μόνο του μου έκανε αρνητικότατη εντύπωση, ωστόσο μεταφέρθηκα στη σελίδα επικοινωνίας τους για να δω τα ωράρια εργασίας τους για να τους καλέσω κι εκεί διαπίστωσα με μεγάλη μου έκπληξη πως αναγράφει: Ώρες Τηλεφωνικής Επικοινωνίας Δευτέρα εως Παρασκευή: 09:00 - 14:00

Για κάποιον λοιπόν που όπως εγώ δεν μπορεί για συγκεκριμένους λόγους να επικοινωνήσει μαζί τους τις ώρες αυτές, δεν υπάρχει καμία περίπτωση τηλεφωνικής επιβεβαίωσης άρα και αποστολή παραγγελίας.

Λυπάμαι αν σας στεναχωρώ, αλλά το ωράριο και η όλη διαδικασία δεν είναι καθόλου βολική και γρήγορη για κάποιον που έχει πολύ περιορισμένο χρόνο για αυτό και προσωπικά δεν θα επέλεγα αυτό το κατάστημα ξανά και δεν θα το συνιστούσα σε κάποιον για τις αγορές του.